בלוג תעופה שיווקית

לכבוד ט'ו בשבט- עצות של פרח לבעלי עסקים

דאגו לבלוט בשדה, וכך תמשכו אליכם את הדבורים והפרפרים הישארו נדירים וייחודיים, הפכו את עצמכם לפרח מוגן וכך תשרדו לאורך זמן בחנו כל הזמן את סביבתכם, הבינו מהיכן נושבת הרוח ותכננו את הצמיחה שלכם בהתאם אל תפחדו מצל של עץ גבוה. דעו מהן תכונותיכם החזקות ומצאו בעזרתן את אור השמש.

קרא עוד

למה חשוב לשמור על מגוון של לקוחות בעסק

המקרה המצער של הפרסומאית שפשטה רגל בעקבות נפילת אור סיטי נדל"ן מלמד אותנו לשמור על קאדר מגוון של לקוחות ולעולם לא לשים את כל הביצים בסל אחד. הפרסומאית אילנה גולץ, שהייתה במשך כמה שנים הפרסומאית של ענבל אור (אור סיטי נדל"ן), נאלצה לאחרונה לסגור את משרדה ולהכריז על פשיטת רגל. אור סיטי

קרא עוד

נאום המעלית – איך עושים את זה טוב ונכון​

נאום המעלית, The elevator pitch, הוא ההצגה העצמית שתביא (או לא תביא) לכם את הלקוח הבא- אז כדאי שתנאמו טוב. שתי השאלות הראשונות שאני שואלת כל בעל עסק שעימו אני נפגשת הן: 1. מה אתה עושה? 2. מה אתה עושה שונה מאחרים? לכאורה, מדובר בשתי שאלות פשוטות, אפילו בנאליות. איזה בעל

קרא עוד

פרחים הם אנשי שיווק מצוינים, או: פורים הוא המצאה שיווקית של הטבע

חושבים שאתם מקוריים בפורים? הטבע לוקח אתכם בכיס הקטן. פרחים שמתחפשים לחיות, פרחים שמתחפשים לפרחים אחרים, פרחים שמפיצים ריחות לא שלהם, ואפילו פרחים שנראים כמו בני אדם. למה הם עושים את זה? כי הם אנשי שיווק מעולים, והם תמיד זוכים בלקוח שלהם. לא מבינים את הקשר? ובכן, בואו קודם נבין

קרא עוד

עקרונות התעופה השיווקית

אם זה לא ייחודי זה לא מעניין- מותג ייחודי הוא מותג מכשף, כי הוא הופך את מי שקונה אותו למיוחד. לחש הקסמים שלי הוא מציאת / המצאת הייחודיות, והיא הבסיס לתכנון והגדרה של כל פרמטר אחר: בניית מודל עסקי מניב, ניהול העסק, בניית מוצרים, מיתוג, תימחור, אסטרטגיית שיווק, תכנית שיווק

קרא עוד

לוחמה פסיכולוגית בעסקים, או איך גורמים לנו לקנות יותר מדי​

כמה פעמים נכנסתם לחנות "רק כדי לשטוף את העיניים" ויצאתם עם הרבה יותר מדי שקיות? בעלי עסקים עושים הכל כדי שנקנה מהם, ונקנה מהם יותר מכפי שתכננו. איך הם עושים את זה? בסרט "משחקי חובה" (nerve) בני נוער משתתפים במשחק ריאליטי בו מוטלות עליהם משימות אומץ בדרגת סיכון עולה. המשתתפים מתחרים

קרא עוד

רונית יובל הקימה את TrendMark כדי להביא עסקים להצלחה ורווחיות ארוכי טווח. רונית מביאה לעסקים שילוב ייחודי של ידע מעולמות הפסיכולוגיה, השיווק והאסטרטגיה, כדי לזהות במדויק את היתרונות של עסקים ולהפוך אותם לסיפורי הצלחה.רונית מרצה מבוקשת בארגונים. 
קרא עוד אודות TrendMark

סגירת תפריט