הרצאות שעושות שינוי

המושכים בחוטים – מי עובד קשה כדי שנבזבז יותר כסף?

כמה פעמים חזרתם הביתה מהקניון עם יותר מידי שקיות? כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם נכנסים לחנות "רק לדקה, רק בשביל משהו אחד", ומצאתם את עצמכם שעה וחצי אחר כך מגהצים עוד כרטיס אשראי שמתחנן שתניחו לו?

אתם לא לבד.

בהרצאה מצחיקה ומהנה זו תכירו את הטריקים השיווקיים של בעלי העסקים והחנויות, ותלמדו על המניפולציות- ואפילו הקונספירציות- שבכל פעם מחדש מורידות לנו את כל ההגנות, גורמות לנו לקנות יותר ומפילות בפח את הכיס של כולנו.

ההרצאה "המושכים בחוטים" היא הרצאת העשרה- היא מיועדת לקהל הרחב, שאולי אינו בקיא בתחום השיווק והפרסום, אבל מכיר מצוין את התחושה של להיות צרכן בעולם הקפיטליסטי שלנו. צרכן שיודע ש"עובדים עליו", אבל לא ממש מבין איך.

נשוחח בה על תגובות פסיכולוגיות, על ההשפעה העצומה שיש לחושים שלנו על החלטת הקנייה ועל כך שגם כשאנחנו יודעים את הטריק- אנחנו נופלים בו בכל פעם מחדש.

נענה על שאלות כמו:

  • למה בכל פרסומת לשעונים השעה היא תמיד 10:10?
  • למה אנחנו מקבלים שיחות מכירה טלפוניות דווקא בצהריים?
  • איך זה שבחנות הנוחות בתחנת הדלק יש תמיד ריח של קרואסון וקפה?
  • למה במרפאות יש תמיד "מוסיקת מעליות", אבל במסעדות של מזון מהיר יש מוסיקה קצבית?
  • על איזו מנה אנשים הסכימו לשלם יותר- על פסטה ברוטב שמנת וארטישוק, או על פסטה שמחלידה מהזדהות עם פרחי ארטישוק שנחתכים לתוכה?

ההרצאה מלווה בדוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה.

בואו- יהיה קונספירטיבי למדי 🙂

להזמנת ההרצאה: 054-6424647

או: ליצירת קשר

רונית יובל הקימה את TrendMark כדי להביא עסקים להצלחה ורווחיות ארוכי טווח. רונית מביאה לעסקים שילוב ייחודי של ידע מעולמות הפסיכולוגיה, השיווק והאסטרטגיה, כדי לזהות במדויק את היתרונות של עסקים ולהפוך אותם לסיפורי הצלחה.רונית מרצה מבוקשת בארגונים. 
קרא עוד אודות TrendMark

סגירת תפריט