הרצאות מקצועיות למנהלים ועובדים

הרצאות מנקודת מבט מעשית המספקות כלים לחיים ולעסקים

הרצאות

אז למה לי מיתוג עכשיו

אנו חיים בסביבה תחרותית ביותר. כל אחד רוצה למכור משהו, וכולם מתחרים על תשומת ליבו של אותו הלקוח. בעלי עסקים משקיעים את מיטב כספם בעסק-

המשך קריאה

הרצאה מוצלחת נבנית כך שהמשתתפים יצאו ממנה שונים מאיך שנכנסו אליה, ויקבלו ידע וכלים לעשות שינוי בחיים ובעסקים. הרצאות TrendMark מחוברות לחיים האמיתיים – הן ממוקדות בידע מעשי שהמשתתפים לוקחים איתם הלאה.

מכירות אל תת המודע- איך למכור מבלי למכור ולגרום ללקוח לקנות יותר

כמה פעמים אמרתם לעצמכם את המשפט- "לקוחות הם עם משל עצמו"? כמנהלים, כבעלי עסקים וחברות, כיצרנים או נותני שירות, עלינו להתמודד עם הגחמות והסטנדרטים הגבוהים שמציבים לנו הצרכנים. זה כבר לא מספיק להגיד שהמוצר שלנו טוב ולהציב אותו על המדף. זה כבר לא מספיק רק להקים אתר, לפתוח חנות, להקים

קרא עוד

מתחת לרדאר- סדנת סגנונות תקשורת

מדוע כשאנו מדברים עם אנשים מסוימים השיחה קולחת באופן טבעי, ואילו עם אחרים- לא משנה מה נגיד, נרגיש שזה לא זורם? הם לא מבינים את הבדיחות שלנו, אנחנו לא מבינים מה הם רוצים לומר… לכל אחד מאיתנו יש סגנון תקשורת משלו, מעין פריזמה שדרכה הוא רואה את העולם. סגנונות התקשורת

קרא עוד

ינשוף, שועל, חמור וכבשה- מיומנויות פוליטיות למנהלים ועובדים בחברה

ארגון מורכב מאנשים- עובדים ומנהלים כאחד- הנדרשים בכל יום לקבל הרבה מאוד החלטות שמערבות מיומנות פוליטית: התמודדות עם מצבי שינוי קיצוני בארגון (שינויי כוחות בהנהגה, פיטורים המוניים ועוד), קידום אג'נדות מקצועיות אל מול התנגדויות של עובדים אחרים, התנגדות להצעות של מנהלים בכירים מאיתנו ועוד. מנהלי הארגון ועובדיו הם בעלי מיומנות

קרא עוד

להמציא את הגלגל- חדשנות יצירתית בעסקים ובחיים

אלברט איינשטיין אמר: "אי שפיות זה לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה". אם נמשיך לחשוב בצורה בה אנו רגילים- קרוב לוודאי שנקבל מה שאנו תמיד מקבלים. ולכן, אם בחיים ואם בעסקים- כדי ליצור שינוי אנו חייבים לחשוב בצורה שונה ולנקוט פעולות שונות מהרגיל. בעסקים- חשיבה יצירתית היא תחום חיוני

קרא עוד

אז למה לי מיתוג עכשיו

אנו חיים בסביבה תחרותית ביותר. כל אחד רוצה למכור משהו, וכולם מתחרים על תשומת ליבו של אותו הלקוח. בעלי עסקים משקיעים את מיטב כספם בעסק- מיקום, עיצוב, ריהוט, מכונות, מכשירים, תכשירים, שכירות, עובדים- אך מה יגרום ללקוח להיכנס אליך? וכשנכנס- מה ישאיר אותו אצלך? מה יגרום לו לחזור? לספר לחברים? מיתוג

קרא עוד

רונית יובל הקימה את TrendMark כדי להביא עסקים להצלחה ורווחיות ארוכי טווח. רונית מביאה לעסקים שילוב ייחודי של ידע מעולמות הפסיכולוגיה, השיווק והאסטרטגיה, כדי לזהות במדויק את היתרונות של עסקים ולהפוך אותם לסיפורי הצלחה.רונית מרצה מבוקשת בארגונים. 
קרא עוד אודות TrendMark

סגירת תפריט