הרצאות שעושות שינוי

מכירות אל תת המודע- למכור יותר מבלי למכור בכלל

כמה פעמים אמרתם לעצמכם את המשפט- "לקוחות הם עם משל עצמו"?

כמנהלים, כבעלי עסקים וחברות, כיצרנים או נותני שירות, עלינו להתמודד עם הגחמות והסטנדרטים הגבוהים שמציבים לנו הצרכנים.

זה כבר לא מספיק להגיד שהמוצר שלנו טוב ולהציב אותו על המדף.

זה כבר לא מספיק רק להקים אתר, לפתוח חנות, להקים דוכן ביריד.

עלינו למשוך את הלקוח, לפתות אותו להתקרב, ובעיקר- להוריד לו את כל ההגנות על מנת שיפתח את הלב ויפתח את הארנק.

בהרצאה מקצועית ומצחיקה גם יחד נלמד מהי לוחמה פסיכולוגית בעסקים וכיצד היא יכולה לסייע לכם למכור עוד לפני שהתחילה שיחת המכירה.

תכירו את הטריקים השיווקיים של בעלי החנויות והעסקים, ותלמדו על המניפולציות ואפילו הקונספירציות בהן ניתן להשתמש כדי להוריד לצרכן את כל ההגנות ולגרום לו לקנות, ולקנות יותר.

נשוחח על תגובות פסיכולוגיות ויצירת הרגלים צרכניים, על ההשפעה העצומה שיש לחושים של הצרכן על החלטת הקנייה שלו, על מיסחור חזותי וכיצד הוא יכול להגדיל קניות ועל כך שגם כשהצרכן יודע את הטריק- הוא נופל בו בכל פעם מחדש.

נענה על שאלות כמו:

למה בכל הפרסומות של שעונים, השעה היא תמיד 10:08?

למה כדאי לבצע שיחות מכירה טלפוניות דווקא בצהריים?

איך זה שבחנות הנוחות בתחנת הדלק יש תמיד ריח של קרואסון וקפה?

למה במרפאות נשמיע "מוסיקת מעליות", אבל במסעדות מזון מהיר נשמיע מוסיקה קצבית?

למה כדאי לתאר את המנות בתפריט המסעדה שלנו בצורה פרוזאית?

מהי הקונספירציה הכי גדולה של עולם הצרכנות, וכיצד ננצל אותה לטובתנו?

ההרצאה מלווה בדוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה.

בואו- יהיה קונספירטיבי למדי.

להזמנת ההרצאה: 054-6424647

או: ליצירת קשר

רונית יובל הקימה את TrendMark כדי להביא עסקים להצלחה ורווחיות ארוכי טווח. רונית מביאה לעסקים שילוב ייחודי של ידע מעולמות הפסיכולוגיה, השיווק והאסטרטגיה, כדי לזהות במדויק את היתרונות של עסקים ולהפוך אותם לסיפורי הצלחה.רונית מרצה מבוקשת בארגונים. 
קרא עוד אודות TrendMark

סגירת תפריט