הרצאות שעושות שינוי

עיצוב תודעה- מסורות מושרשות שהן קמפיינים שיווקיים

למה בכל העולם אוכלים בייקון וביצים לארוחת הבוקר? למה אוכלים גבינות בשבועות? האם מישהו פעם בדק למה סנטה קלאוס לובש מעיל אדום?

מנהגים ומסורות רבות שאנחנו מקבלים כמובנים מאליהם התחילו בתור קמפיינים שיווקיים של חברות שרק רצו למכור יותר.

באמצעות דוגמאות מכל העולם ומכל התקופות, נבחן מסורות ידועות ונגלה מה מסתתר מאחוריהן.

נראה אילו אמצעים פסיכולוגיים ושיווקיים הפעילו עלינו לאורך השנים כדי להשריש בנו מסורות אלה, ובדרך זו ננסה להבין מהם סודות השכנוע של חברות אלה וכיצד הן מצליחות לתעתע בנו בכל פעם מחדש.

בואו- יהיה פוקח עיניים 🙂

ההרצאה מלווה בדוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה.

להזמנת ההרצאה: 054-6424647

או: ליצירת קשר

רונית יובל הקימה את TrendMark כדי להביא עסקים להצלחה ורווחיות ארוכי טווח. רונית מביאה לעסקים שילוב ייחודי של ידע מעולמות הפסיכולוגיה, השיווק והאסטרטגיה, כדי לזהות במדויק את היתרונות של עסקים ולהפוך אותם לסיפורי הצלחה.רונית מרצה מבוקשת בארגונים. 
קרא עוד אודות TrendMark

סגירת תפריט